به سایت تخصصی امیرالمومنین امام علی علیه السلام - ابوتراب - خوش آمدید. امیدواریم بتوانیم تحت توجهات آن حضرت در خدمت دوستان ایشان باشیم ... به ذرّه گر نظر لطف بوتراب کند ... به آسمان رود و کار آفتاب کند
. . .
   

 

 

 

شرح لقب

 

 

فروشگاه اینترنتی
ایجاد شده در: يکشنبه 1395/4/27 ساعت: 16:0 تعداد بازدید: 2233

کاربران عضو

کد ارسال: 133140639640

ارسال از: fns4565

تعداد ارسال: 41

تعداد تشکر از ایشان : 0

1395/2/4 :تاریخ عضویت


فروشگاه اینترنتی

دنیای تکنولوژی با سرعتی بالا رو به پیشرفت و گسترش است، دنیا به بازاری جهانی و یکپارچه تبدیل شده است و ایران همپا با دیگر کشورها در مسیر توسعه قدم گذاشته است، با توجه به ضریب بالای نفوذ اینترنت در ایران و استفاده از تلفن های همراه هوشمند برای ارتباط با دنیای پیرامون داشتن یک بازار اینترنت و آنلاین از ملزومات این عصر می باشد. با در نظر گرفتن این امر، اسکرام‌تل در سال 1384 با هدف خدمت رسانی به مردم با تمرکز بر خرید و فروش موبایل و گوشی همراه در مشهد تاسیس شد و با تمامی توان در یک دهه گذشته به خدمت گزاری پرداخته است.

با توجه به گسترش روزافزون تکنولوژی و فراگیری اینترنت و استفاده از وبسایت ها و برنامه های کاربردی در زندگی روزمره مردم و نیاز به همراهی و هم قدمی با این تکنولوژی، وبسایت اسکرام تل با پشتوانه تیمی خبره و توانا با هدف اصلی فروش و عرضه انواع برندها و مدل های موبایل، تبلت و لوازم جانبی و هم چنین ارائه آخرین اخبار موبایل و تبلت و فناوری روز در سال 1394 ایجاد شد.

وبسایت اسکرام تل با تمرکز بر بازار تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی این دو، درصدد ارائه بهترین خدمات عرضه و فروش موبایل، در کمترین زمان ممکن و بهترین قیمت بازار می باشد.

بخش آخرین اخبار موبایل و تبلت اسکرام تل شما را در جریان آخرین اخبار روز دنیا قرار می دهد، این بخش توسط تیم مترجمین توانمند و متبهر اسکرام تل اداره و نوشته می شود. تمامی منابع این بخش، از سایت های معتبر دنیا گرفته شده و شما می توانید منبع را در زیر هر مقاله مشاهده فرمایید.

بهترین خرید اینترنتی را با اسکرامتل تجربه کنید.

شما می توانید قیمت کلیه مدل های گوشی و تبلت را به صورت روزانه از طریق سایت اسکرامتل دریافت کنید، این فروشگاه بزرگترین فروشگاه اینترنتی موبایل و تبلت مشهد می باشد.

 


16:1   1395/4/27   يکشنبه

امضاء: http://www.eneshat.com

تشکر کنندگان از این ارسال:
   


 

دسترسی سریع:

 

 

   

پنل اعضاء

نام کاربری:

رمز عبور:

مرا به یاد سپار
رمز عبور را فراموش کرده ام
مزایای عضویت

عضویت در خبرنامه

ویژه نامه

تقویم شیعه

25 شوال

 شهادت امام صادق علیه السلام 

امام صادق علیه السلام در سال 148 هجری در چنین روزی وفات یافت. در شهادت حضرت نیمه­ی رجب و نیمه­ی شوال را هم گفته اند. شهادت آن حضرت به سبب انگور زهرآلود که منصور به آن حضرت خورانید. مدت امامت آن حضرت 34 سال و عمر شریفشان 65 سال بود.

 

اوقات شرعی

 

آمارها

. تعداد كل بازديدها: 73733374

. تعداد كل بازديدكنندگان: 67107842

. بازديدهاي امروز: 1326

. بازديدهاي دیروز: 4778

. كاربران آنلاين:

. محصولات فروشگاه: 221

. بحث های تالار گفتمان: 85

. کارهای کاربران: 185

. مقالات: 2021

. تصاویر: 112

. صوت: 401

 

صفحه اصلی | درباره ما | تماس با ما |   RSS | صفحه خانگي | معرفی به دوستان

تمامی کالاها و خدمات فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و تمامی حقوق برای مؤسسه ارمغان نگاه ژرف محفوظ می باشد. فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

استفاده از مطالب سایت بلا مانع می باشد، در صورت تمایل سایت ابوتراب را به عنوان منبع ذکر نمایید تا افراد بیشتری با سایت امیرالمومنین علیه السّلام آشنا گردند.

 

طراحي و اجراي پايگاه اينترنتي: