به سایت تخصصی امیرالمومنین امام علی علیه السلام - ابوتراب - خوش آمدید. امیدواریم بتوانیم تحت توجهات آن حضرت در خدمت دوستان ایشان باشیم ... به ذرّه گر نظر لطف بوتراب کند ... به آسمان رود و کار آفتاب کند
. . .
   

 

 

 

شرح لقب

 

 

تاریخچه مکسس
ایجاد شده در: سه شنبه 1397/5/30 ساعت: 15:36 تعداد بازدید: 6004

کاربران عضو

کد ارسال: 133140702706

ارسال از: vahiddgn

تعداد ارسال: 14

تعداد تشکر از ایشان : 0

1397/5/30 :تاریخ عضویت


تاریخچه مکسس

مکسس نام تجاری نهمین تولید کننده بزرگ تایر در جهان است. نام اصلی این کمپانی صنایع چینگ شینگ روبر می باشد که اولین بار در سال 1967 در تایوان تاسیس شد. صنایع چنگ شینگ در ابتدا تنها تایر دوچرخه تولید می کرد اما با گسترده شدن دامنه فعالیت های شرکت و افزایش اعتبار آن در سطح جهان، شروع به تولید تایر انواع وسایل نقلیه از جمله خودروهای سواری، خودروهای سنگین و صنعتی، اتوبوس ها، موتور سیکلت و … کرد.

 

لاستیک مکسس بسیار با کیفیت است. در سال 2015 صنایع چنگ شینگ اعلام کرد درآمدی بالغ بر 3.85 میلیارد دلار دارد. در حال حاضر این شرکت با بیش از 30 هزار کارمند در سراسر جهان، در کشورهای تایوان، چین، تایلند، ویتنام، کانادا، انگلستان، امارت متحده عربی، ایالات متحده آمریکا، آلمان، هلند، ژاپن، هند، کانادا و عربستان سعودی شعبه دارد و طبق آمار درآمد خالص آن در 10 سال گذشته بیش از چهار برابر شده است. رشد شرکت مکسس به خصوص در بازار آمریکای شمالی باعث شد تا این شرکت اعتباری جهانی پیدا کرده و بر مشتریان آن به طور مداوم افزوده شود.

 

شرکت مکسس با استفاده از فناوری های روز در ساخت تایر و با بهره گیری از کمک متخصصان، یکی از با کیفیت ترین لاستیک های موجود در دنیا را تولید می کند. امروزه مهم نیست شما یک راننده معمولی باشید که با خودروی خودر سطح شهر تردد می کنید و یا یک مسابقه دهنده حرفه ای که در مسابقات بزرگ جهانی شرکت می کند، مکسس تایر مناسب کاربری شما را با بالاترین کیفیت تولید می کند. علاقه مندان به آفرود مسلما با نام این شرکت آشنا هستند، چراکه تایرهای آفرود مکسس بسیار با کیفیت بوده و در شرایط جوی سخت و در جاده های کوهستانی مقاومت بسیار خوبی دارد.

 

لاستیک مکسس قطعا یکی از با کیفیت ترین لاستیک های موجود در بازار است و از جمله شرکت های بزرگی است که در بحبوحه تحریم ها و قطع همکاری شرکت های ژاپنی، همچنان تولیدات خود را به ایران صادر می کند. شما عزیزان می توانید با خرید اینترنتی لاستیک مکسس در وبسایت دایان تایر، کیفیت رانندگی خود را بهبود ببخشید.

 

منبع: دایان تایر

 


15:38   1397/5/30   سه شنبه

امضاء:

تشکر کنندگان از این ارسال:
   


کاربران عضو

کد ارسال: 133140702714

ارسال از: vahiddgn

تعداد ارسال: 14

تعداد تشکر از ایشان : 0

1397/5/30 :تاریخ عضویت


شغل های زودبازده

شغل های زودبازده

تبلیغات با روزنامه، صفحه های پولساز

وقتی از روزنامه حرف می زنیم به یاد دفترچه های کاغذی در ابعاد بزرگ می افتیم که هر روز با اسامی مختلف در، دکه های روزنامه فروشی پخش می شود. ولی تبلیغات با روزنامه چی؟ چطور می توان از تبلیغات با روزنامه برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنیم؟ قطعا در تبلیغات با روزنامه نکاتی را باید رعایت کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

تاریخچه روزنامه

اولین بار در سال 1605 در استراسبورگ، روزنامه پدیدار گشت. چندین سال طول کشید تا روزنامه در بقیه کشورها وارد شد.

مزایای استفاده از تبلیغات با روزنامه

1 گستردگی زیاد

از آنجایی که تعداد کسانی که از روزنامه به عنوان منبع خبری استفاده می کنند هنوز زیاد است، پس تیراژ آن نیز زیاد است. امروزه روزنامه ها بصورت جناحی و تخصصی و مجموعه ای می باشند. مثلا اقتصادی، ورزشی یا سیاسی.

اگر محصول یا خدمات شما در حجم پایینی توزیع می شود بهتر است از روزنامه های محلی استفاده کنید. مثلا روزنامه ای که فقط در تهران پخش می شود.

2 انعطاف پذیری

مسئولان روزنامه خوشحال می شوند که شما تبلیغی را در روزنامه آن ها چاپ کنید. این تبلیغات قسمتی از هزینه های آن ها را پوشش می دهد. شما هر روزی را که انتخاب کنید به احتمال زیاد می توانید تبلیغ خود را در روزنامه چاپ کنید.

3  زودبازده

هنوز طیف گسترده ای از مردم از روزنامه استفاده می کنند. از این موضوع استفاده کنید و تبلیغات با روزنامه را انجام دهید و بازاریابی و فروش خود را بهبود دهید. معمولا در چند روز اول تبلیغات با روزنامه، تعداد تماس ها از همان صبح تبلیغ زیاد می شود. رفته رفته کم و در نهایت قطع می شود.

مگر چند نفر از مردم روزنامه ها را نگه می دارند؟ اصلا برای چی باید نگه دارند؟

4 قیمت مناسب

تبلیغات با روزنامه نسبت به خیلی از تبلیغات دیگر، از نظر هزینه مقرون به صرفه می باشد. ازجمله : تبلیغات بنری، تبلیغات محیطی، اسپانسرینگ، تبلیغات در فرودگاهها، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات در گوگل و

در اینجا نرخ تبلیغات یکی از روزنامه ها را در سال 95 قرار داده ایم :

\"\"

محدودیت های تبلیغات با روزنامه برای کسب و کار ما

1 وضوح

شفافیت در روزنامه ها به دلیل محدودیت هایی که دارد هیچوقت نمی تواند مثل دیگر رسانه ها باشد. ازجمله : بازاریابی در اینستاگرام، بازاریابی با تلگرام، تبلیغات تلویزیونی، بازاریابی با سایت و

به دلیل زیاد بودن هزینه های اولیه چاپ، معمولا از کاغذهای با کیفیت استفاده نمی کنند. اگر تبلیغ شما همراه با عکس باشد دچار محدودیت بیشتری می شویم.

2 پر بودن صفحه

معمولا صفحات روزنامه با انواع مختلف خبر پُر شده است. وقتی تبلیغی در آن صفحه وجود داشته باشد در بین بسیاری از تیترها و متن اخبار گم می شود.

این موضوع ضریب بازدهی تبلیغ ما را کم می کند.

3 بازده مقطعی

همانطور که قبلا اشاره کردم ما فقط چند روز اول تبلیغات با روزنامه، اثر تبلیغ را می بینیم. بعد از چند روز، آن روزنامه ها به گوشه ای انداخته شده یا به زباله می روند.

4 رو به زوال

هر چه رو به جلو می رویم تکنولوژی پیشرفت بیشتری می کند و استفاده از رسانه های چاپی مثل روزنامه و مجلات کمتر می شود. از این رو بعید نیست تا یک دهه آینده، دیگر اثری از روزنامه به این شکل باشد.

به این ترتیب استفاده مناسب از روزنامه می تواند شغل ما را به یکی از شغل های زودبازده تبدیل کند.

 

 

منبع: وبسایت ماهان تیموری

 


17:10   1397/11/7   يکشنبه

امضاء:

تشکر کنندگان از این ارسال:
   


کاربران عضو

کد ارسال: 133140702717

ارسال از: vahiddgn

تعداد ارسال: 14

تعداد تشکر از ایشان : 0

1397/5/30 :تاریخ عضویت


شغل دوم

۲۰ شغل به عنوان شغل دوم و بهترین راه برای افزایش درآمد

معمولاً وقتی به یک مرد ایرانی می گید، درآمد بیشتری کسب کن و شغل فعلی درآمد کافی نداره، آن ها کمی فکر میکنن و سراغ مسافر کشی می رن. معمولاً شغل دوم ایرانی‌ها مسافرکشی و کار در آژانس‌هاست، اما این تنها شغل دوم در ایران نیست و پیشنهادهای بیشتری برای شغل دوم در ایران وجود داره که به اونها در این مقاله اشاره میکنم.

شغل دوم

20 شغل به عنوان شغل دوم و بهترین ها برای افزایش درآمد2

اگر علاوه بر شغل ثابتتان یک شغل دوم با ساعات کاری منعطف و پاره وقت پیدا کنید با این شغل، هم می‌تونید درآمد کسب کنید و هم سرگرم بشید. کسب درآمد بیشتر موضوعی هست که همه ما در جستجوی آن هستیم. به لحاظ وضعیت اقتصادی جامعه، وجود شغل دوم برای هر فردی ضروری هست، زیرا جامعه امروز ایران با پیشرفت تکنولوژی و تجملات به سمت سرمایه‌داری و کسب ثروتگروییده است.

کسب درآمد بیشتر

در گذشته درآمد دوم نیاز نبود و خرج و مخارج زندگی با وجود یک شغل ثابت می گذشت اما اکنون مخارج زندگی به دلیل تجمل‌گرایی و گرانی بالا رفته. شغل دوم به معنی رفتن به محل کار دیگر و داشتن ساعت کاری خاص برای آن نیست زیرا اگر شما بخواهید در دو محل متفاوت بیش از توانتان کار کنید بازده مناسب خود را از دست میدهید و خسته می شوید.

درآمد دوم برای استفاده از زمان اضافی و کسب درآمد بیشتر در هر فضا و مکانی است. در ادامه به بررسی ۲۰ شغل متفاوت که می‌تواند شغل دوم، یا حتی شغل اول شما باشند، می پردازیم:

۱. آموزش آنلاین

۲. نویسندگی و تولید محتوا

۳. بازار بورس و سهام

۴. تایپ

۵. ترجمه

۶. فروش دست دوم ها

۷. راننده آنلاین

۸. انتشار ویدئوهای آموزشی

۹. فروش کیک و دسر

۱۰.  کارهای هنری

۱۱. فروش املاک و خانه های لوکس

۱۲. پرستاری کودک

۱۳.خطاطی و طراحی

۱۴. انجام خدمات شخصی افراد

۱۵. باربری با اتومبیل

۱۶. کشاورزی در حیاط

۱۷. آموزش موسیقی

۱۸. ارائه مقاله به مجلات و روزنامه ها

۱۹. فروش فضای اینترنتی

۲۰.باغبانی

نتیجه گیری

در این متن  پیشنهاد شغل دادیم و شما به صورت حرفه ای می تونید این شغل ها را پیگیری کنید و به کسب درآمد بپردازید. شغل دوم خود را مناسب با روحیه و توانمندی تان انتخاب کنید و مطمئن باشید که با کمی تلاش به نتیجه ایده آلتان می رسید

منبع: وبسایت ماهان تیموری.

 


15:20   1397/11/24   چهارشنبه

امضاء:

تشکر کنندگان از این ارسال:
   


 

دسترسی سریع:

 

 

   

پنل اعضاء

نام کاربری:

رمز عبور:

مرا به یاد سپار
رمز عبور را فراموش کرده ام
مزایای عضویت

عضویت در خبرنامه

ویژه نامه

تقویم شیعه

17 شوال

 1. جنگ خندق

در این روز در سال 5 هجری قمری غزوه خندق (احزاب) و کشته شدن عمرو بن عبدود به دست امیر المؤمنین علیه السلام به وقوع پیوست.

2. وفات اباصلت هروی

در این روز در سال 207 هحری قمری ثقة جلیل اباصلت عبدالسلام بن صالح هروی که اهل هرات بود پس از آزادی از زندان مأمون از دنیا رفت.

 

اوقات شرعی

 

آمارها

. تعداد كل بازديدها: 73683202

. تعداد كل بازديدكنندگان: 67066614

. بازديدهاي امروز: 6658

. بازديدهاي دیروز: 11667

. كاربران آنلاين:

. محصولات فروشگاه: 221

. بحث های تالار گفتمان: 85

. کارهای کاربران: 185

. مقالات: 2021

. تصاویر: 112

. صوت: 401

 

صفحه اصلی | درباره ما | تماس با ما |   RSS | صفحه خانگي | معرفی به دوستان

تمامی کالاها و خدمات فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و تمامی حقوق برای مؤسسه ارمغان نگاه ژرف محفوظ می باشد. فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

استفاده از مطالب سایت بلا مانع می باشد، در صورت تمایل سایت ابوتراب را به عنوان منبع ذکر نمایید تا افراد بیشتری با سایت امیرالمومنین علیه السّلام آشنا گردند.

 

طراحي و اجراي پايگاه اينترنتي: