به سایت تخصصی امیرالمومنین امام علی علیه السلام - ابوتراب - خوش آمدید. امیدواریم بتوانیم تحت توجهات آن حضرت در خدمت دوستان ایشان باشیم ... به ذرّه گر نظر لطف بوتراب کند ... به آسمان رود و کار آفتاب کند
. . .
   

 

 

 

شرح لقب

 

 

تایرهای ضد پنچری
ایجاد شده در: سه شنبه 1397/5/30 ساعت: 15:37 تعداد بازدید: 6025

کاربران عضو

کد ارسال: 133140704708

ارسال از: vahiddgn

تعداد ارسال: 14

تعداد تشکر از ایشان : 0

1397/5/30 :تاریخ عضویت


تایرهای ضد پنچری

یکی از مشکلاتی که رانندگان را دچار چالش می کند، پنچری تایر است. به خصوص خانم ها هنگام تعویض تایر دچار مشکلات زیادی می شوند که باعث می شود از افراد دیگری در این زمینه کمک بگیرند. اما تکنولوژی تایرهای ضد پنچری هر روز در حال توسعه است و به احتمال زیاد به زودی شاهد تایرهایی خواهیم بود که نیازی به تعویض ندارند.

 

تکنولوژی تایرهای ضدپنچری در حال حاضر به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

 

تایرهایی که در صورت کم شدن باد تایر به صورت خودکار دوباره آن را تنظیم می کنند (Self Inflating)، و دسته دوم تایرهایی است که در مقابل پنچر شدن مقاوم هستند (Run Flat). تایرهای که در مقابل پنچری مقاوم هستند، از ساختاری همانند تایرهای اولیه استفاده می کنند. تایرهای اولیه کاملا توپر بودند و از هوا در ساخت آنها استفاده نمی شد. این امر رانندگی با این تایرها را دشوار می کرد اما در عوض پنچر نمی شد و مقاومت بالایی نیز داشت. امروزه نیز از پوششی مخصوص در ساخت این تایرها استفاده می شود که امکان ادامه مسیر را در صورت پجچری ممکن می کند. البته در حال حاضر حداکثر مسیر قابل طی شدن این تایرها در صورت پنچری 80 کیلومتر است که با توسعه تکنولوژی های جدید تر امید می رود این میزان بیشتر شود.

 

این تایرها در صورت پنچری فاصله لاستیک و رینگ را حفظ می کنند که این موضوع باعث می شود خودرو در کنترل راننده باقی بماند.  تکنولوژی های ساخت این تایرها شامل PAX، Tweel و Twin Tire می شود. هرچند این لاستیک های ضد پنچری تنها شما را تا اولین تعمیرگاه همراهی می کنند.

 

تایرهایی که به صورت خودکار باد تایر را تنظیم می کنند به صورت پیوسته فشار باد داخل تایر را اندازه گیری می کنند و در صورت کم شدن آن، دوباره باد تایر را تنظیم می کنند. این تایرها در مقابل پنچری های بزرگ کارایی ندارند اما در آسیب ها و پنچری های جزیی فشار باد خودرو را به خوبی تنظیم می کنند تا راننده به سلامت به مقصد برسد. سیستم های مختلفی از این دست وجود دارند که توسط شرکت های تولید کننده خودرو توسعه داده شده اند اما با پیشرفت هایی که در سال های اخیر صورت داده، کارایی آنها بیش از همیشه است. خرید لاستیک ضدپنچری در شرایط فعلی گزینه هوشمندانه ای است.

 

منبع: دایان تایر

 


15:39   1397/5/30   سه شنبه

امضاء:

تشکر کنندگان از این ارسال:
   


کاربران عضو

کد ارسال: 133140704712

ارسال از: vahiddgn

تعداد ارسال: 14

تعداد تشکر از ایشان : 0

1397/5/30 :تاریخ عضویت


زندگینامه افراد موفق

زندگینامه افراد موفق

زندگینامه محمود حقیقت طلب . او در سال 1343 در شهر فومن به دنیا آمد. او متاهل و دارای سه فرزند است . دکتر حقیقت طلب در طول زندگی با سختی های زیادی مواجه بوده است اما روحیات و شخصیت این انسان بزرگ به صورتی بود که هیچگاه نتوانست خود را راضی کند که تبدیل به یک کارمند ساده در سازمان ها و موسسات دولتی شود. او تصمیم خودش را گرفته بود و میخواست که روی پای خود بایستد و چشمش به سازمان های دولتی برای تامین درآمد و شغل نباشد. او در حال حاضر یکی از موفق ترین و برجسته ترین کارشناسان در حوزه مسکن به شمار می رود و توانسته در صنف مشاوره املاک به اهداف بزرگی دست پیدا کند.

شروع به کار

\"\"

با وجود اینکه او فارغ التحصیل دانشگاه تهران بود، در زمانی که 6 ماه از ازدواجش می گذشت تصمیم گرفت که کسب و کار جدید خود را در صنف مشاور املاک آغاز کند. در این زمان او سرمایه و پشتیبان مالی نداشت و مجبور شد کار خود را در یک مغازه کوچک اجاره ای و در کوچه ای بنست و خاکی شروع کند. مغازه ای که فاقد تلفن و حتی تابلو بود نقطه شروعی بود برای کسب و کار موفق این انسان بزرگ در صنف مشاوره املاک که در ادامه به این موفقیت ها هم خواهیم پرداخت.

علاقه به کار

\"\"

دکتر حقیقت طلب به کسب و کار مشاوره املاک علاقه داشت با اینکه در آن زمان کار در صنف مشاورین املاک برای جوانی تحصیلکرده کاری کوچک و نامناسب به نظر می رسید، اما او هرگز فعالیت صنفی اش را از دوستان دانشگاهی، اقوام و همسر خود پنهان نمی کرد و همیشه به این صنف به عنوان صنفی پولساز، اشتغال آفرین و ثروت زا نگاه میکرد.

آموزگاران او را میتوان افراد کم دانشی دانست که به واژه بَر ( عرض ملک) بهر میگفتند و یا به جای تراس منزل از واژه ترانس استفاده می کردند. دیدن این وضعیت باعث شد که او به فکر اصلاح و نجات این صنف بیافتد تا بتواند شیوه و سبک غلط و سنتی دلالی را دچار تحول کند.

دکتر حقیقت طلب سابقه 18 سال حضور مشتاقانه در صنف مشاور املاک و همچنسن 13 سال سابقه تحقیق و پژوهش و فعالیت های علمی در این صنف را دارد. یکی از اهداف و آرزوهای این انسان موفق تاسیس رشته دانشگاهی برای این صنف در کشور ایران است.

فراگیری تخصص های متنوع

در زندگینامه افراد موفق همیشه اشتیاق به کار را میبینیمدکتر حقیقت طلب علاوه بر فعالیت مشتاقانه در این صنف در مراکز آموزشی مانند سازمان مدیریت صنعتی، دانشگاه آزاد، پیام نور و دیگر موسسات اموزشی و فرهنگی به امید فراگیری تخصص هایی چون اصول و فنون مذاکره ، مدیریت بازارگانی و مهندسی فروش، مدیریت کسب و کار، روانشناسی کاربردی، علم حقوق، عناصر معماری و عمران، نگارش قراردادها  بوده و نیز سال ها انجام تحقیقات و مطالعات حقوقی، روابط عمومی و مجموعه قوانین ثبتی، حقوقی، مدنی و صنفی و از همه مهمتر تلفیق آن ها با تجربیات ارزشمند و کاربردی از وی فردی کارکشته، مجرب، صاحب نظر، کارشناس و تحلیلگر حاذق در حوزه مشاور مسکن، حقوقی، ثبتی و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ساخته است.

بدون اغراق میتوان او را بنیان گذار آموزش های تخصصی و صنفی مشاوره املاک بر اساس استاندار سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور و نیز مولف تمامی منابع اموزشی این استاندارد بین المللی می باشد. او افراد شاغل در این صنف را به دو گروه مشاورین و مدیران تقسیم کرده است و متناسب با وظایف شغلی آن ها منابع اموزشی را تعریف و تالیف کرده است که در حال حاضر در سطح ایران به صورت علمی و کاربردی مورد استفاده قرار میگیرد.

منبع: وبسایت ماهان تیموری

 

 


17:8   1397/11/7   يکشنبه

امضاء:

تشکر کنندگان از این ارسال:
   


 

دسترسی سریع:

 

 

   

پنل اعضاء

نام کاربری:

رمز عبور:

مرا به یاد سپار
رمز عبور را فراموش کرده ام
مزایای عضویت

عضویت در خبرنامه

ویژه نامه

تقویم شیعه

17 شوال

 1. جنگ خندق

در این روز در سال 5 هجری قمری غزوه خندق (احزاب) و کشته شدن عمرو بن عبدود به دست امیر المؤمنین علیه السلام به وقوع پیوست.

2. وفات اباصلت هروی

در این روز در سال 207 هحری قمری ثقة جلیل اباصلت عبدالسلام بن صالح هروی که اهل هرات بود پس از آزادی از زندان مأمون از دنیا رفت.

 

اوقات شرعی

 

آمارها

. تعداد كل بازديدها: 73677411

. تعداد كل بازديدكنندگان: 67061554

. بازديدهاي امروز: 867

. بازديدهاي دیروز: 11667

. كاربران آنلاين:

. محصولات فروشگاه: 221

. بحث های تالار گفتمان: 85

. کارهای کاربران: 185

. مقالات: 2021

. تصاویر: 112

. صوت: 401

 

صفحه اصلی | درباره ما | تماس با ما |   RSS | صفحه خانگي | معرفی به دوستان

تمامی کالاها و خدمات فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و تمامی حقوق برای مؤسسه ارمغان نگاه ژرف محفوظ می باشد. فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

استفاده از مطالب سایت بلا مانع می باشد، در صورت تمایل سایت ابوتراب را به عنوان منبع ذکر نمایید تا افراد بیشتری با سایت امیرالمومنین علیه السّلام آشنا گردند.

 

طراحي و اجراي پايگاه اينترنتي: