به سایت تخصصی امیرالمومنین امام علی علیه السلام - ابوتراب - خوش آمدید. امیدواریم بتوانیم تحت توجهات آن حضرت در خدمت دوستان ایشان باشیم ... به ذرّه گر نظر لطف بوتراب کند ... به آسمان رود و کار آفتاب کند
. . .
   

 

 

 

شرح لقب

 

 

قوانین ارسال مطلب
ایجاد شده در: شنبه 1390/3/14 ساعت: 2:14 تعداد بازدید: 9018

مدیر انجمن

کد ارسال: 133134137138

ارسال از: مدیر کل تالار

تعداد ارسال: 13

تعداد تشکر از ایشان : 8

1390/3/14 :تاریخ عضویت


قوانین ارسال مطلب

1. ارسال مطالب کپی و پیست از سایت‌ها و وبلاگ‌های دیگر تنها با ذکر منبع مجاز می‌باشد .

 

2. از آن رو که هدف از تشکیل تالار گفتمان ایجاد مباحث مختلف می‌باشد تنها مطالبی حق انتشار دارند که برگرفته از اندیشه‌های نویسنده آن مطلب باشد تا در صورت نقد مطلب، فرد نویسنده قابلیت دفاع از نظر خود را داشته باشد.

 

3. پیشنهاد مدیریت مجموعه به شما جهت جلوگیری از روند ایجاد مطالب تقلیدی این است که خود نویسنده مطلبی را که می‌خواهد کپی کند مطالعه نموده و برداشت شخصی خود را انتشار دهد.

 

4. مدیران سایت اجازه دارند سوالات و شبهاتی كه به نحوی توهین آمیز و نامناسب مطرح می‌شوند، ویرایش كرده یا به طور كامل حذف نمایند.

 

5. كلیه مطالب ارسالی كاربران در سایت متعلق به سایت خواهد بود.

 

6. اگر مطلبی در انجمن یا موضوع مناسب خود قرار نگیر، توسط مدیران سایت به محل مناسب انتقال داده خواهد شد. و این انتقال، توسط مدیر به ارسال‌کننده مطلب اطلاع داده خواهد شد.

 

7. در صورت تکرار درج مطلب در محل نامناسب در انجمن‌ها، که منجر به ناهماهنگی موضوعی سایت گردد، برای ارسال‌کننده مطالب از سوی مدیر سایت محدودیت‌های کاربری ایجاد خواهد شد.

 

8. ارسال بحث‌های تکراری و یا طرح یک سوال و شبهه در چندین انجمن، تخلف محسوب می‌شود. در صورت تکرار این امر برای ارسال‌کننده مطالب از سوی مدیر سایت محدودیت‌های کاربری ایجاد خواهد شد.

 

9. کاربران می‌بایست از مطرح کردن تمامی سوالات كه موضوعات متفاوتی دارند، در یک ارسال، جدا خودداری نموده و مطالب متفاوت خود را در چند تاپیک به صورت جداگانه مطرح نمایند.

 

10. لازم است عنوان بحث‌ها مناسب و گویای موضوع مطرح شده باشد در غیر این صورت مدیران مجاز به ویرایش و انتخاب عنوان مناسب برای موضوع ارسالی می‌باشند.

 

11. بدیهی است اگر مطلبی با عنوان نامناسب ارسال شود، توسط مدیران سایت بحث مربوطه حذف و یا عنوان آن تغییر داده خواهد شد.

 

12. لازم است اهداف نویسنده بحث در همان پست اول واضح و روشن بیان شود تا کاربران به دلیل مبهم بودن موضوع با برداشت‌های متفاوت خود به نوشتن مطالبی كه بحث را از هدف مدنظر نویسنده دور می‌كند نپردازند.

 

13. درج هر گونه لینك یا آدرس سایت،‌ وبلاگ یا نام كتب و منابع شبهه افكن، یا هرنوع سایت یا موردی که تناسبی با سایت نداشته باشد،‌ ممنوع است. در صورتی كه شبهه یا سوالی نیاز به منبع داشت، اساتید پاسخگو یا مدیران سایت خود منبع مورد نظر را مطالبه خواهند كرد.

 

14. علی‌رغم تلاش ما در ایجاد محیط ایمن از ویروس، انجمن مسئول ویروسی نبودن فایل‌های ارسالی کاربران نبوده و لذا توصیه می‌شود پس از دریافت فایل‌ها، حتما آن‌ها را ویروس‌یابی نمایید. کاربران نیز می‌بایست پیش از ارسال فایل‌های پیوستی از پاک بودن آنها از ویروس‌های مخرب، اطمینان حاصل نمایند.

 


2:15   1390/3/14   شنبه

امضاء: اللهم عجل لولیک الفرج

تشکر کنندگان از این ارسال:
   


 

دسترسی سریع:

 

 

   

پنل اعضاء

نام کاربری:

رمز عبور:

مرا به یاد سپار
رمز عبور را فراموش کرده ام
مزایای عضویت

عضویت در خبرنامه

ویژه نامه

تقویم شیعه

11 شوال

واقعه ای در این روز به ثبت نرسیده است.

 

اوقات شرعی

 

آمارها

. تعداد كل بازديدها: 73640063

. تعداد كل بازديدكنندگان: 67027404

. بازديدهاي امروز: 4660

. بازديدهاي دیروز: 5043

. كاربران آنلاين:

. محصولات فروشگاه: 221

. بحث های تالار گفتمان: 85

. کارهای کاربران: 185

. مقالات: 2021

. تصاویر: 112

. صوت: 401

 

صفحه اصلی | درباره ما | تماس با ما |   RSS | صفحه خانگي | معرفی به دوستان

تمامی کالاها و خدمات فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و تمامی حقوق برای مؤسسه ارمغان نگاه ژرف محفوظ می باشد. فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

استفاده از مطالب سایت بلا مانع می باشد، در صورت تمایل سایت ابوتراب را به عنوان منبع ذکر نمایید تا افراد بیشتری با سایت امیرالمومنین علیه السّلام آشنا گردند.

 

طراحي و اجراي پايگاه اينترنتي: